20. 9. 2011

tolik vln a vlnek...

ahoj já jsem Tér.


Tenhle blog vznikl asi před rokem a půl, přesněji v dubnu to budou 2 roky.
Po sérii ne zrovna plodných dní tady, jsem se ale rozhodla že smažu všechny články a hodně dlouho jsem se odhodlávala napsat sem další článek, ten okamžik ale přišel a já (neboť sem neměla moc čtenářů) bych se chtěla trochu představit.
Jmenuju se Tereza, chodím na osmiletej gympl a sem v kvartě (devítka), je mi teprve 14 a ano jsem téměř nejmladší ve třídě (což je často dost ponižující).
Mám ráda hudbu (disco, hip hop, rap a slaďoučkej popík nepovažuju za hudbu), módu (ne nečtete fashion blog), kamarády, svojí rodinu, filmy, knížky (ano sem poslední člověk co čte a harryho pottera miluju :D),  kreslení, focení, a vaření (ale měla bych se ještě hodně učit, jinak to s naší kuchyní dopadne špatně).
Je toho hodně co sem nenapsala ale teď se s tím nebudu dál zdržovat :).
Chtěla sem jen ještě říct že tohle bude od všeho trochu, trocha módy, filmu, knížek, umění, a samozřejmě já! A k tomu občas patří i moje povídky nebo básničky nebo taky úvahy neboť občas trochu píšu :)

to je momentálně asi vše.
vaše Tér. (ta tečka je u mé přezdívky schválně)

1 komentář:

  1. Teda budu se moc těšit na další člnáky :) Působíš moc sympaticky a máme podobné zájmy :))

    OdpovědětVymazat

a co si myslíš ty?