2. 10. 2011

Lidi jako John Lennon(zahrňme do toho rovnou i Beatles, ať jsme přesní) jsou blbý v tom že když už si myslíte že vás období jejich slepého zbožňování přešlo, objeví se najednou písnička kterou přece musíte milovat i kdybyste nechtěli...




...Love je jedna z mích nejoblíbenějších písní od něj a nějak sem na ní pozapomněla a najednou sem jí dneska slyšela a už je to zase tady :D miluju ho!!! :)
co se týče mých dalších posedlostí :  SPÁNEK, PODZIM, UMĚNÍ(ale ne úplně všechn, když někdo dá posmrkanej kapesník do kouta a říká tomu umění, tak se nejdřív zamyslim jestli sem o tom člověku někdy slyšela a jestli si to může dovolit a pak tomu teprve řikám umění :D), OBLEČENÍ( ale nečekejte ode mě žádné šílenosti :D), FILMY, KNÍŽKY, no a jiné které se neodvážim napsat ani sem. 

Můj bratr měl včera prodlouženou, a moje kamarádka 15iny, já sem měla naprosto normální sobotu, je to nefér, neboť já budu mít určitě narozeniny zase v úterý, to je nespravedlnost, za osm měsíců a ještě v úterý (ne, to nemyslim vážně :D) 

Teď bych sem dala nějaké fotky, za které  se omlouvám úplně všem živým tvorům a především hadům krtkům a vypelýchaným sokolům... :







tak to je dnes vše ... 
mějte se jak chcete 
Tér.

Žádné komentáře:

Okomentovat

a co si myslíš ty?