3. 10. 2011

Obdivovat jazz dance a milovat Harryho Pottera - mě to vystihuje a co vás?


 mám ráda jazz dance, moc bych ho chtěla provozovat jenže na malym městě máme jen zumbu a sme rádi :)

další bod se kterým se vám svěřím je že mě má matka úmyslně týrá... objednala sem si přes internet krásný kostovaný conversky, máma mi řekla že přišli, já si je vyzkoušela, byla sem nucena je sundat vrátit do krabice a nyní čekám s nadějí v srdci na vánoce :/, to je míněno naprosto vážně :)

tady sou ty krásky:

možná někomu přídou hnusný ale jsou krásný, ať si říká kdo chce co chce...
a když už sme u toho oblečení a tak tyhle ty kalhoty sem ukořistila v sekáči za 150, úplně nový nepoškozený... a to sou z nextu a viděla sem je tam když stály 900... dobrej kup :
opět : komu se nelíbí držte pusu a nekažte mi to....

nevím jestli jste viděly film Jana Eyrová(ta nová verze s M. Fasbendrem), já ano a byla jsem nadšená, moc se mi líbil ten začátek, i když možná někdo mohl být trochu zmatený, já ten příběh četla, a tak jsem to bez problémů pochopila, jediné co se mi nelíbilo byl fakt že jí na konci ten John nebo jak se jmenuje nutí aby si ho vzala, a taky fakt že pan Brokrherst (píšu jak čtu) měl nejen přijít o zrak ale i o ruku.... ale jinak super...4 hvězdičky (trénink na čsfd)

poslední věc je že jsem si založila blog na svoje povídky, básničky atd.... a najdete ho TADY , je to na blog.cz, neboť je s tím míň starostí, a je to jednodušší :), zatím je tam jen jedna povídka, dost hloupá a navíc je to harry potter fanfiction (sem velkej fanda) která tam bude často a tak kdo to nemusí, nechoďte tam, nechci aby tam někdo psal jak nesnáší Harryho Pottera, tady klidně ale tam ne :D

to je asi vše
pac a pusu
Tér.

Žádné komentáře:

Okomentovat

a co si myslíš ty?