20. 11. 2011

Nejméně se smrti bojí ti, jejichž život měl největší cenu.

Autorem velmi chytrého citátu v nadpisu je pan J.R.R.Tolkien, osobně mám tušení, že on se smrti asi nebál.
Dost mě děsí že jednou, za pár desítek let prostě usnu a už se neprobudim (to je ta lepší možnost). Asi se ani nebojím toho momentu, ale spíš toho že prostě umřu a... a nic.
Že prostě umřu aniž bych něco dokázala, a nemyslím tím aby o mojí smrti psali v novinách, ale tak že by bylo pár lidí které by to upřímně mrzelo, to že umřu... že už mě nikdy neuvidí.
Jasně, je mi teprv 14 co vím o životě? Upřímně vlastně vůbec nic ale stejně, neděsí vás to občas taky? Že na světě denně umírá tolik lidí a nám je to úplně fuk a že za pár let taky takhle umřem a nic se nestane...

Kdo dočetl až sem bude asi velmi otrlý nebo úplně zfetovanej :) hlavně žijte všichni v míru!!!

Tér.

1 komentář:

  1. jsem zfetovaná ok:D nejsem prosímtě.doufám.
    je to pravdivej citát. já se smrtě ,když se zamyslím moc nebojím.jen se bojím že by mě bolelo,kdybych umírala a že kdybych umřela,tak akorát ublížím ostatním. je mi taky 14 (a jsem taky Terka,jestli jsi Terka Ter)a nad tímhle přemýšlím často,neboj . hlavně kvůli tomu,že když mi byly 3 tak mi umřel táta. nesnáším když někdo umře. já se hlavně bojím,že život budu žít další a že si to nepamatuju a jedu furt takhle dokola,jestli chápeš.chci žít v nebi a dívat se na to jako na film.
    peace and love.

    OdpovědětVymazat

a co si myslíš ty?