7. 6. 2012

je to Tér. ?

ehm ano je.
Ale kdo to může vědět když ona si sama ještě není jistá?

Jen taková hovadina...

Nepsala jsem dlouho. Důvod mám! (že bych se pro jednou měla na co vymluvit?) V pondělí 21.5. jsem totiž spadla s vázou ze schodů, jela jsem do nemocnice do Příbrami kde mi řekli že mám přeřízlou šlachu a operovali mě. Na kontrole jsem ale stále necítila prst... Takže sem musela jet na revizi operace do Prahy na Vinohrady. Ukázalo se že to pan doktor v Příbrami lehce po*ral, neboť jsem měla přeřízlé šlachy dvě, a ještě dva nervy... byla sem tam čtyři dny a teď sem v Praze u tety a jezdím na převazy, v sobotu už jedu domů kam se už neuvěřitelně těším. Sádru budu mít až do prázdnin ale snad to bude v pořádku.
ŽIJI! :)

Táta taky slavil padesátiny... na dvakrát a bylo to dost zajímavý... :)
Hlavně ta druhá oslava- ta rodinná ... půlku hostů sem vůbec neznala, bratr se značně namazal a hrál na saxofon, snoubenec mojí sestřenice zpíval lidovky svým hlubokým hlasem a já se tomu všemu s kámoškou tlemila (musela jsem si přivést posilu v podobě M.)... úplně jak v nějakým filmu, napadaly mě tam pořád nové a nové náměty na velice ironické povídky.
Ta první- s kamarády byla uvolněnější, pravda ale možná proto jsem si tam připadala jako by mě neustále někdo dusil, jako by se mi všichni smáli... možná proto že sem tak nemožnej člověk.

A je mi patnáct! to je jedna novinka z poslední doby... konečně 24.5... takže ta ruka byl úžasnej dárek, ještě že je levá...

sbohem a šáteček!

Protože si jí zpíval mě, aspoň to tak vypadalo.

2 komentáře:

  1. To mě strašně mrzí, co se ti stalo, snad už to bude v pořádku. Asi to pěkně bolí, držím palce, aby se to rychle hojilo. Buď na sebe opatrná.

    OdpovědětVymazat

a co si myslíš ty?