13. 5. 2012

NĚCO

Stává se že vás někdo tak dokonale překvapí že nevíte co říct.
Třeba dneska moje máma, řekla mi že zbytečně ztrácím čas.
A víte co?

Má pravdu. Celý svůj dosavadní teenagerovský život jsem ztratila přemýšlením o tom, co budu dělat v budoucnu a upřímně stejně jsem na to zatím nepřišla. Neříkám že jsem nedělala zajímavé věci nebo že můj život byl zatím k ničemu ale kdybych měla za pět minut umřít, na co by po mém odchodu lidé které jsem znala mysleli? Podle mě by to pro ně asi nebyla nic moc velká ztráta protože o mě dohromady ani neví. Víte, vždycky jsem chtěla v životě něco dokázat, něco co by si ostatní zapamatovali, něco chytrého, něco... a jak to tak vypadá strávila jsem pět let hledáním toho NĚČEHO ale najednou na prahu patnácti let jsem si uvědomila že smyslem mého (zatím) krátkého života bylo hledání pravdy kterou zatím ani nemůžu znát.

Měla bych tedy přestat ztrácet čas a něco dělat, ale co?

Možná jste o tom už slyšely, nebo ne, to je fuk, ale na internetu se poslední dobou rozmohly "Before i die" obrázky (nevím jak jinak to nazvat), na každém obrázku je nějaká činnost/věc/místo/dovednost kterou by někdo chtěl dělat/vlastnit/navštívit/umět a vy si z nich (z obrázků) můžete sestavit vlastní předsmrtný seznam, kde budou věci které byste za svůj život chtěly stihnout. Je jasné že je to v reakci na 'plánovaný konec světa' a že jsou ty položky v seznamech z valné většiny dost komerční (např vlastnit celou paletku stínů od chanel, nebo setkat se s one direction) ale najdou se tam i smysluplné věci, takže si takový seznam možná sestavím.... :D
Můžete to koneckonců taky zkusit : http://perfectbucketlist.tumblr.com/


Protože 'Everyday's the first of the rest of your life'.
A jo!

1 komentář:

  1. Ten seznam může být zajímavý. Vše nej nej nej k narozeninám.

    OdpovědětVymazat

a co si myslíš ty?