2. 1. 2012

rok konce světa...

Včera bylo 1.1.2012 a začal tak nový rok, rok který pro mnoho lidí znamená mnoho změn či předzvěst něčeho dobrého, stejně tak jsou ale lidé kteří věří že rok 2012 bude posledním rokem pro všechny obyvatele naší planety.
Já jakožto racionálně smýšlející dívka (echm echm) myslím, že žádný konec světa nenastane, jediné co bude v ten den hrozného bude masové šílenství větší části američanů a jiných národů, kteří budou zmatení a hysteričtí.....

Mám divný pocit že už je zase nový rok a děsim se zítřka neboť jak všichni víme zítra je opět škola.... nenávidim první den po prázdninách, ale ještě že je to úterý a nemuseli jsme tam už dneska to bych nepřežila.

Jelikož vánoční prázdniny jsou již u konce budu muset změnit pozadí blogu... fakt problém říkáte si ale víte kolik času mi to obvykle zabere ? :D

Doufám že nejste z těch co ty tuny úkolů na prázdniny budou dělat teprve teď, já sem na úkoly ani nehrábla a vzhledem k tomu že jsou to většinou referáty tak to nemůžu opsat ve škole... to je na nic.

4 komentáře:

  1. ano, první den ve škole po prázdninách je nejhorší. a neboj, já nedělala nic.

    OdpovědětVymazat
  2. U prvního a druhého odstavce v jednom jsem se musela zasmát. Taky mám problémy s designem a nakonec celá rudá vzteky končím u barviček. Nemám na to koule. Na školu jsem se vy*rala. Sice na úterý neumím programovat, ani fráninu a ani přednes na anglinu, ale neva. O matice ani nemluvě... :D

    OdpovědětVymazat
  3. ano, já vždycky projdu kolem tý homady sešitů a učebnic jako by mi nepatřila :) já si to taky pustila 3x, teď tu písničku furt dokola.

    OdpovědětVymazat

a co si myslíš ty?