26. 1. 2012

vypustím vás za rohem

Větu v nadpisu jako vždy ignorujte a soustřeďte se jen na to že sem tady zase a že máte mít na tváři úsměv jako prase. Dobře, to měl být pokus o velice neohrabaný vtip+rým takže toho radši zase nechám a budu se věnovat smolení tohoto článku.

Je pravda že jsem tady chvíli (21 dní) nebyla ale omlouvat se nebudu, nejste moje matka, pokud vás zajímá co že jsem dostala ze slohu o kterém jsem psala v minulém článku ... dostala jsem dvojku, chyběly mi čárky či co... Každopádně když už jsem u známek... prohlašuju že mám nejhorší vysvědčení co jsem kdy měla a slavnostně přísahám že jsem připravená ke každé špatnosti/ že se polepším :D, ne že by mi na tom nějak děsně záleželo ale přeci jen ... asi trochu jo a navíc bych se v budoucnu chtěla dostat na nějakou vejšku a to se špatnejma známkama nepůjde....

Poslední dobou je ve škole/na výtvarce/ na piáně/ doma/ na netu a vůbec všude, děsná nuda. Je to určitě jen můj pocit a je to tím že nejsem schopná něco dělat, neposlouchám co mi lidi říkaj a pod rouškou "psaní" nedávám pozor ve škole což mi někteří spolužáci tolerují s tím že jim mám taky něco napsat. HA HA HA HA HA !!!!!  Směju se vám drazí přátelé, kdybych opravdu něco psala měla bych alespoň částečnou omluvu že všechno tak flákám ale nemám. Nic totiž nepíšu. Poslední povídku jsem dopsala před měsícem a upřímně mě to hluboce štve jenže... nevím jak sama sebe donutit k jakékoliv akci, počínaje přípravou čaje, uklizením pokoje, přečtením knihy a nakreslením návrhu mé výtvarkové absolvenské práce konče.

Možná mě až děsně štve jak jednoduše mi to všechno prochází, kdyby se někdo konečně zvednul (kromě mé matky) a řekl mi do očí že na všechno seru, možná bych začala hrát na piáno, psát povídky a úkoly, učit se francouzsky a kreslit zcela přirozeně... jenže...

Jdu se pokusit něco napsat/přečíst/učit se/... držte palce :D

Možná vám tenhle článek přišel zbytečný ale pro mě mělo obrovskou cenu ho napsat a vypsat všechny tyhle sra*ky.... DĚKUJU

1 komentář:

a co si myslíš ty?