2. 1. 2012

růžový diář a problém co nešel vyřešit...

K vánocům sem dostala diář, je dokonalej, na každý den jednu stranu, jednoduchej, žádný hovadiny... má jednu jedinou vadu- je růžovej a jsou na něm zlatý kytky (!).
Dnes sem ho vytáhla neboť ho už zejtra budu potřebovat a řeknu vám jen jedno.... už není růžovej :D

To jen k úvodu, jak jste si možná všimli mám na pozadí andulky, vysvětlení je jednoduché : žádný jiný pozadí který by nebylo růžový, puntíkovaný nebo naprosto ohavný jsem nenašla, můj design má ale jednu obrovskou chybu a to že komentáře mají šedé pozadí, kdyby někdo (kdokoliv) věděl, jak ho změnit na bílé ochotně ho vyslechnu :D

Zejtra je škola, je pravda že sem měla spoustu úkolů a pravda je taková že je pořád mám :) jediný co sem udělala bylo že sem si přečetla zemák... moje předsevzetí je v tahu...


Přesně takový vlasy bych chtěla mít, (je to sice hodně dost dilinovský dávat sem fotky z we♥it ale to nevadí) přijde mi že je to strašně...hmm...hezký !? asi jo, hezký.

To je ode mě dnes vše, užijte si školu :/

1 komentář:

a co si myslíš ty?