3. 5. 2012

ins Theater gehen

Víte co je nového?

Nic.

Vlastně píšu jen tak nějak z povinnosti (?)

Nebo proto že nemám s kým mluvit. vlastně mám ale možná mě baví dělat ze sebe chudáka před cizíma lidma...

Rafla sem se s mámou, kvuli absolventské výstavě. já sem potom pět minut před odjezdem utekla ven z domu a ona je na mě naštvaná... kdo by to byl tušil??? já ano.. ale nechtělo se mi to říkat nahlas.

Zítra jedu možná do Prahy.

Dneska jsem všude cítila šeřík, možná kvuli těm lidem...


Protože moje spolužačka skutečně věří,
věří v boha a na skřítky.
Každý ať si věří v co chce.


Dík.



5 komentářů:

  1. ins theatr gehe:D my, němčináři, žejo.

    OdpovědětVymazat
  2. *ins theater gehen sem chtěla říct.

    OdpovědětVymazat
  3. Myslíš? A není spíš důležité, jaký měla vliv na Johna a jakým se s ní stal? Jen že spousta lidí ji nemá rádo a já zatím nepochopila proč.

    OdpovědětVymazat
  4. Samozřejmě vím, že ji lidé z toho obviňují a chtějí ji kvůli ní nemít rádi-nebo nemají..Pro mě je umělkyně, ač se o její umění příliš nezajímám, a nemám důvod ji nemít ráda, natož abych ho hledala.Četla jsem spoustu knížek v nichž byly různé pohledy.A i kdyby, je to špatné být díky němu slavný? :) Anebo zavržení hodné? Nechci ti tvůj názor brát-to vůbec ne. Jen tomu nerozumím.

    OdpovědětVymazat

a co si myslíš ty?