1. 5. 2012

Když pochopíte, že už to nezáleží jen na vás a mamince.

Mám teď takové výkyvy... v jednu chvíli je můj život nejdokonalejší, mám spoustu kamarádů a úžasný výsledky ale v příštím okamžiku mám pocit že horší už to nebude.
Přeháním, protože to samozřejmě není vůbec takový drama v souvislosti s tím že někde v Africe umírají lidé hlady a na AIDS, protože moje vlastní já je jen zrnko písku na Sahaře světa, jenže pro to zrníčko, pro ten malý vnitřní svět mě samé, je tenhle problém tak hrozivý jako pro některé lidi vyslovení slova 'Popocatépetl' (opravilo mě to tak se to tak asi píše). Čekáte teď něco jako - "Mám rakovinu!", "Stěhujeme se do Indie" nebo "Barák nám zboural obří slon"... ale je to jen děsná hloupost mého pubertálního světa.

Vlastně ani nevím proč tohle píšu.

Vlastně asi nechápu že to nikoho nezajímá.

Vlastně bych si měla uvědomit že to není tak bezvýznamné...

a URČITĚ bych se měla zvednout a začít s tím teda něco dělat !!!

Protože mi právě teď dodala sebedůvěru...

P.S. Děkuji všem blogerrům kteří poslouchají Pearl jam, díky vám sem je objevila.

2 komentáře:

  1. Perlový džem, ňam. Teď to vůbec není dobrý, ačkoliv svítí sluníčko a vše by mělo být správné, anebo se tak aspoň jevit. Smutno. Lidé mají taky problém říct superkalifragilistyexpialidózní, přitom je to jedno duché.

    OdpovědětVymazat
  2. Zníš složitě..Když to několikrát slyšíš, tak není k vyslovění těžké:) Ale z počátku jsem to nechápala.

    OdpovědětVymazat

a co si myslíš ty?