27. 12. 2011

HO HO HÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓ

No takže první věc co bych chtěla dokončit v tomhle článku je můj čtvrteční výlet do Prahy s jasným cílem vidět rakev pana Havla. Čekali jsme asi hodinu a půl ve frontě která se zdála až nekonečná, nakonec jsme se ale dostali do Vladislavského sálu a tam byla, jistě, nebylo to jako v korei kde zemřel Kimčongil a všichni se tam hroutí a omdlévají, bylo to tiché a smutné ale jsem ráda že jsem tam byla.
O panu Havlovi už víc psát nebudu myslím že už jsem o něm napsala dost a že bychom ho měli nechat klidně spát.

Dnes je 27.12. a já si s potěšením uvědomuju že budu doma ještě celý týden (i s dneškem), což je velice pozitivní.

Nevím co bych vám napsala o vánocích, snad jen že moji příbuzní měli z darů velkou radost a já se tetelila radostí skoro nad každou blbostí co jsem dostala, moje tetelení bylo asi nejtetelivější (to slovo neexistuje, já vím) když jsem získala knihu o Johnu Lennonovi kterou jsem si přála už víc než rok a kterou vám možná někdy ukážu. Pak jsem dostala spoustu věcí na malování s lehkou pobídkou abych se konečně začala této stránce umění (totiž stránce přímo tvořivé a ne jenom pasivně přihlížející)více věnovat a takhle bych mohla pokračovat do nekonečna.... Mimochodem jako dodatečný dárek jsem dostala DVD farmu zvířat o kterém jsem si myslela že není nikde k sehnání, dost dobrej film musim přiznat.

No doufám že sem vás neunudila k smrti dalším ze svých výlevů a že mi odpustíte těch pár minut co ste tu museli strávit, na závěr bych si dovolila píseň kterou snad nikoho neurazím :D


s láskou Tér.

6 komentářů:

  1. Ráda bych se znovu podívala na hard day's night, skvělýskvělý film! :) Děkuju mockrát, je hezké že máš mé články ráda. Já ráda píšu tak, aby bylo víc možností a cest jakými se myšlenka může dál ubírat. Nebo tak, že to ve skutečnosti je právě naopak. :) Muselo být krásné být ve Vladislavském sále, dojatě jsem to sledovala v televizi.Je hezké, že ti to není lhostejné. Zajímalo by mě, kolik ti je? :) Není-li to tajemné tajemství.

    OdpovědětVymazat
  2. páni, tu knihu vyfoť a něco o ní napiš! ano, ipod nano, ten mailnekej, díky za úsměvy :)

    OdpovědětVymazat
  3. MIMOCHODEM!! Jakou máš knihu o Johnovi? :)

    OdpovědětVymazat
  4. Miluju Bestles! A tvůj článek byl moc pěkný. ;)

    OdpovědětVymazat
  5. Ale jméno knihy myslím :) Ah, tak to je krásný!

    OdpovědětVymazat

a co si myslíš ty?