18. 12. 2011

...vánoce sou tady, vánoce sou tady kokakolu si déééj a buď nééééj!!!!

Nazdar lidi, nebudete tomu ani věřit ale tohle je můj už desátej článek tady!!!!! (slyším imaginární potlesk) ano, ano já vím sem skvělá....(úklona, pane bože klaním se sama sobě a svému imaginárnímu potlesku!!!!)

Dobře tak radši o něčem jiném. Budou vánoce, ano budou. Já jakožto věčnej zmatkář a nervák jsem si tuto skutečnost uvědomila až když sem se podívala na svůj čoko-adventní kalendář (ty babičky...) a zjistila sem že většina políček už je vyloupených... mám ale to štěstí že už mi chyběj jen čtyři dary (jen...) - pro dvě spolužačky a babičky, všechno ostatní už mám... jak nad tím tak uvažuju asi bych měla koupit i nějakej ozdobnej papír, jinak to nebudu mít do čeho zabalit.... :D Přáníčka míním letos dělat "on my own" k čemuž mě nabudila Silvi a její inspirativní článek o přáníčkách. Fakt nevim kdy to stihnu, ale budu muset :)

Minulý týden ve čtvrtek jsem byla v Drážďanech, jakmile jsem viděla ty "úžasné" vánoční trhy, udělalo se mi lehce mdlo z přeplácaně kýčovitých vánočních ozdob, všudy přítomných němců pojídajících klobásy a popíjející kinder punch a taky z dětí stojících v santovských čepičkách na pódiu a zpívajících " Wir liebe schocholate, wir liebe....". Nakonec sem však ani nevím jak dokázala se svou chabou němčinou koupit medové perníčky, obědnat sobě a spolužačkám hranolky v místním mcdonaldu (při té příležitosti jsem vynalezla nový jazyk - němgličtinu) a pak jsme vesele zakončili výlet v obrovském obchoďáku.

Moje poslední dnešní myšlenka patří exprezidentu panu Václavu Havlovi, který nás dnes už nadobro opustil, dojalo mě že mu na čt1 věnovali celé zpravodajství, dojal mě jeho ve zprávách vysílaný 1. novoroční projev po sametové revoluci a naprosto mě dostala slova jeho blízkého přítele- "...myslím že si lidé skutečně uvědomí co pro ně znamenal teprve teď, když odešel.". Koukala sem pak na "Odcházení" a přemýšlela nad tím vším co dokázal a co mu lidé vyčítali, přemýšlela sem nad ním a dospěla k názoru že kdyby tu nebyl, byli bysme úplně v pr*eli.

s láskou Tér.

4 komentáře:

  1. Němgličtinu taky občas používám!)) Myslím, že ji znovu využiju v Norimberku:D
    Pěkný design))

    OdpovědětVymazat
  2. Nádherný to tu máš, a to písmo, umírám♥

    To slyším prvně, ale souhlasím s tím:D

    OdpovědětVymazat
  3. Jůůů, takové Vánoce!! :) Má to tady dech! A děkuji ti, baletka je potěšena.

    OdpovědětVymazat
  4. A ůů se neladí do Vánočna, haha. Celá ta událost mne dojímá, o to víc mě mrzí hloupé komentáře mých vrstevníků, vím že to nestojí ani za řeč, jak jsou bezcenné, ale přeci.

    OdpovědětVymazat

a co si myslíš ty?