19. 12. 2011

inteligence národa českého je často dost na pováženou...

Občas, nebo spíš ne tak zřídka, zkrátka čas od času, mě něco, nějaká poznámka, článek nebo jenom fotka uvrhne do zamyšlení zda jsou češi ještě vůbec v pořádku.
Nemyslím tím ani tak vyjadřování nebo snad nevkus některých našich spoluobčanů, mám na mysli spíše myšlenky které chtějí vyjadřovat, myšlenky co se jim honí hlavou.
Tak například ještě dnes ve 21. století, 22 let po sametové revoluci jsou tady tací, kteří by byli ochotni veřejně prohlásit že za komunistů bylo líp, že ČSSD a levice obecně jsou ti nejlepší a nejpovolanější pro řízení naší země a mám z toho tedy pocit že by byli schopni říct i že medvídek pú je orangutan kdyby jim to někdo jako již zmíněný pan P.( pro nechápavé znovu: pan Paroubek) řekl.


A zrovna dnes jsem měla možnost přesvědčit se že mám pravdu a že inteligence je v čechách něco jako nemoc, řekněme to takhle, dnes a včera celé čechy truchlily za pana Havla což si myslím že má smysl vzhledem k tomu co všechno pro nás udělal. No a na facebooku se objeví dívka která k videu mého kamaráda napíše : (cituji) " Já si stojim za svym...je to komunista..akorád to tu celý zesral.. pořádně o něm nic nevíte..ale všichni pro něj pomalu brečíte.. jako člověka je mi ho možná líto.. ale jako prezidenta NE.." 
Tak teď si to všichni přečteme ještě jednou, a pak znovu a ano je to pravda, ona to tak skutečně myslela, ne jinak. Potěšilo mě že se tam do ní asi 6 lidí systematicky pustilo a jelikož dívka neměla žádný argumenty radši zdrhla, přimnělo mě to přemejšlet o tom jak jsou lidi neinformovaní, nevzdělaní a hloupí, teď nám ta dívka možná přišla vtipná ale až budou jen takovéhle máme tady problém...

s láskou Tér.

3 komentáře:

  1. Nejsem si tak úplně jista, zda je to o inteligenci, spíš asi ne. :) je to inteligentní kluk.Ale asi není moc rozumnej, nebo nevim jak to nazvat, občas se nechová jako cítící lidská bytost. P.S. ještě jednou děkuji!! :)

    OdpovědětVymazat
  2. ta holka musela být fakt blbá. to by mě zajímalo, kolik jí je, a když píše "pořádně o něm nic nevíte..ale všichni pro něj pomalu brečíte" tak by mě zajímalo co o něm jako ví ona víc. nejvíc mě dostalo to že je komunista. tak aspoň že se do ní hned lidi pustili.
    jsem ráda že se ti mé obrázky líbí, děkuju, snad se tam dostanu...:)
    líbí se mi tvůj blog, doufám že ti nbude vadit dyž si tě přidám do přátel.

    OdpovědětVymazat
  3. heh :) ta holka byla fakt pitomá. doufám že jí to někdy dojde.

    OdpovědětVymazat

a co si myslíš ty?