1. 2. 2012

proč máš ty trojky??? prostě je mám....

Včera se rozdávalo vysvědčení... nevím jak u vás ale u mě naprostá katastrofa, dezolace vlastní osobnosti a to že jsem kdysi měla samý jedničky už nikoho nezajímá.
Opravdu mi moc nepomáhá že je to teprve pololetí a že si to přece opravim, co??? že si to neopravim??? hmmm taky možnost, ale ta horší hádám... DOST !!!!!
Dost o podivných institucích jako je škola .. pojďmě se bavit o jiných věcech, neříkám o příjemných věcech, ale o jiných určitě.

Pokud někdo z vás četl minulý článek víte, že momentálně trpím naprostým rozkladem osobnosti a že sice doufám že se z toho vyhrabu, ale že pravděpodobnost je mizivá. Každopádně jsem přečetla knihu!!!!!!!
Ano asi po měsíci jsem zase přečetla knihu. (vím že někdo nepřečte knihu ani za rok ale já sem dřív přečetla klidně i tři knížky za tejden, knihy ke mě prostě patří jako ... dobře radši žádný přirovnání!!!) A jsem na sebe náležitě hrdá... :D (že by se na mé ironické tváři mihl úsměv?).

skladba kterou hraju na piáno... nádhera že? :/

Může člověk nemít rád svou nejlepší kamarádku? (asi otázka nad kterou budu přemýšlet) 

dík že mě posloucháte

8 komentářů:

  1. Vždyť vysvědčení není nejdůležitější, ne? )

    Usuzuji tak z toho, že mluví slovensky. I když tedy slyšela jsem ho říct jen jednu větu; slovensky. Ale kdo ví, třeba je to čech mluvící slovensky, fakt netuším..

    OdpovědětVymazat
  2. Přijde mi to jen jako nesmyslné číselné hodnocení lidí. Přec kolik pravdy je na tom, že když budeš mít na vysvědčení pět čtyřek, nebudeš v životě úspěšná...

    Ráda bych ale nevím, kdy ho zase uvidím/uslyším. A taky se trochu bojím.

    OdpovědětVymazat
  3. může nemít rád svou nejlepší kamarádku. a kklidně může být stále nejlepší.

    OdpovědětVymazat
  4. Celý školní systém je podělaný...

    Žije se mnou jen krátce. Tak nevím..

    OdpovědětVymazat
  5. já to znám... vím co myslíš. já se tý holky zbavila že odešla na jinou školu. to mě zachránilo. v něčem byl super ale v něčem mě neskutečně srala.

    OdpovědětVymazat
  6. Milý John, což si asi myslela :) děkuju ti!

    OdpovědětVymazat
  7. ou tak to lituji... věřím že se to buď zlepší nebo prostě zmizí. třeba si najdeš jinou kámošku nebo ona. nebo to je takový že ji vlastně nechceš ztratit? já to měla tak, že s tou holkou byla sranda, ale v něčem mě neskutečně srala, ale když se bavila s někym jinym a ne se mnou (její specialita byla že mě občas naprosto ignorovala) tak mi to bylo trochu líto. ale když už je pryč, vůbec mi nechybí.

    OdpovědětVymazat
  8. Vždycky jsem si chtěla na piáno zahrát Pro Elišku od Mozarta. Vlastně ani nevim, jestli je to od Mozarta. Ale na piáno hrát neumim, tak mám smůlu.

    OdpovědětVymazat

a co si myslíš ty?