12. 2. 2012

odkud jsou moje rýmy

Hledáte básníci rým?
Já už nehledám. 
V hlavě prázdno mám.
Tak prázdno,
jako ve vesmíru.
Ztratil jsem víru.
A slovník slov
která se rýmují.
Josef Škvorecký-...na tuhle bolest nejsou prášky


Dobře, jen pro ilustraci.
Často teď přemýšlím(!) o věcech co říkají lidi a zamýšlím se nad tím jak něco takového můžou vůbec vypustit z pusy... dám jednouduchej příklad: Ti nabubřelí kritičtí blbečci z ČSFD myslí si že když oni daj tři *, všichni dají tři *???? napíšou o "Zkrocený hoře" (ne že bych ten film nějak milovala ale...) že kdyby to byl film o vztahu muže a ženy nikoho by nezajímal... ale (světe div se) on to NENÍ film o vztahu muže a ženy ... JE TO FILM O LÁSCE DVOU MUŽŮ A JE TO TAK POSTAVENÝ, tedy žádného KRET*NA by nemělo ani napadnout o tom přemýšlet jako o vztahu muže a ženy, neboť to tak nebylo a nikdy nebude.... a o tom ten příběh celej je. Kdyby to bylo o muži a ženě, nikdo by to nenatočil drazí experti přes film a vztahy... PROSÍM MYSLETE OBČAS. 

Štve mě že ovce jsou jenom ovce, kdyby totiž ovce nebyly jen ovce byl by svět krásnější... všechno by bylo jednodušší kdyby lidi přemejšleli jako ovce (aspoň občas). Nebo kdyby teda lidi nebyli lidi ale kdybysme rovnou byli všichni ovce a jediný co by nás zajímalo by byla pastvina, vlna a vůně okolních věcí.... ale musím se skrátka smířit s tím že udatný černý čtyřrohý Othello bude stále jen beran (tedy bude patřit k ovcím) stejně jako statečná Zora, chytrá Slečna Maplová, a starý Sir Ritchfield.... ano vím že vy nevíte o čem (o kom) mluvím, kdyby vás to náhodou zajímalo přečtěte si "Glenkill-ovce vyšetřují" chvíli přemýšlet jako ovce je uklidňující... už čtu druhej díl :D


NEBERTE MĚ VÁŽNĚ VÁŽENÍ.... DÍKY


Protože oni prostě vědí o čem mluvit.



jinak jsem úplně v pořádku ...

5 komentářů:

  1. to chce skrátka jenom počkat, až budeš někde jinde s jinejma lidma.. a pak se jim vysmát do xsichtu. vlastně to ani nemusí bejt do obličeje.. stačí si říct že úspěch je největší pomsta!
    prostě kašli na ty lůzry!.D

    OdpovědětVymazat
  2. nenabízela bych lidem možnost nebrat tě vážně. já tě třeba beru vážně, protože vim, že to myslíš vážně, a pak až budeš říkat něco vážně, si lidi budou říkat: zase to nemám brát vážně. jenže ty to budeš myslet vážně.
    tak vážně, asi mě radši taky neber vážě!:D

    OdpovědětVymazat
  3. CO ty víš, ovce maj taky problémy...

    OdpovědětVymazat
  4. meditace na dějáku se dá vysvětlit prostým způsobem - sedím úplně vzádu a za mnou je už jenom stěna. stačí se zhoupnout a opřít se o stěnu, popřípadně sedět na tý židli v tureckym sedu. koukat z okna ven a meditovat...

    OdpovědětVymazat

a co si myslíš ty?