5. 2. 2012

zima

Mám zimu ráda, ale jen když je mi teplo... pro nechápavé/ospalé/blbé/případně retardované (můžete být kombinací všeho co já vim) vysvětlím znovu: Ráda se dívám z okna jak sněží a piju u toho čaj.... Ráda se kouluju se sedmiletým bratrem v případě že sem dostatečně zateplená bundou, šálou, rukavicema, čepicí, tlustejma ponožkama, zimníma botama a oteplovákama, ráda bruslim po zamrzlim rybníku (ovšem zateplená stejně jak už bylo řečeno) ale naprosto nenávidím situace (jako je každé všední ráno) když se bojím vylézt z postele abych náhodou neumrzla nebo neskončila s rampouchem u nosu. Víte, my bydlíme na vesnici, a topíme dřevem takže se musí vždy najít někdo ochotný vstát v pět ráno abysme měli na šestou hodinu raní krásně teploučko.... to se ovšem moc často nestává (i když musím uznat že tatínek udělal v tomto směru již značné pokroky).

Když už mluvím o pokrocích, pozoruji že my všichni, ať si to uvědomujeme nebo ne děláme neustále pokroky...jednoduchý příklad: já a moje blogy... Můj první blog byl virtuální útulek kam za celou jeho působnost zavítal jeden jediný člověk a to já sama. Muj druhý blog byl o tom jak miluju svoje SBéčka a jak ráda je obíhám. Blog číslo tři byl o celebritách a kusovkách. Blog číslo čtyři pixelky, kusovky, občas něco o mě. Blog číslo pět chabý pokus o fashion blog. Pak následovala dloooouhá asi dvouletá pauza a teď tady Blog číslo šest pokus o jakýsi "vyjádřenísvýchpocitůavybitísvénenávistivůčiokolí" blog (i když by se dal považovat za číslo sedum neboť sem v určitou chvíli smazala všechny články a začala od nuly). No nevím jaký máte názor vy ale já mám rozhodně pocit že sem ušla dlouhý kus cesty a tohle (myslim ten blog) je to co mě baví, ano opravdu mě baví to sem všechno psát. :D

Mimochodem nad nenávistí vůči své nejlepší kamarádce jsem přemýšlela dosti důkladně (děkuju eraser že mi v této souvislosti pomohla osvětlit pár věci - totiž že se tohle nestalo jen mě) a došla jsem k závěru že se hrozně toužim tý holky zbavit a najít si jinou nejlepší kámošku ale .. asi mi bude líto až se to jednou stane. Doufám že to bude co nejdřív ... ať už to mám za sebou...


Protože když už Johna, tak pořádně :)

Toť vše.

6 komentářů:

  1. tak teda to že nzná warhola - předpokládám že jí nic neříká ani to jméno - je teda docela vrchol. nemám ráda lidi, který nemaj vlastní názor, chápu, když někdo nemá názor, to já na hodně věcí taky nemám, ale to je o něčem jiném.
    tyhle lidi většinou pokaždý tvrděj něco jinýho a to to, co od někoho slyšeli. v horším případě to pokládají za svůj osobní nápad, styl, názor, co si utvořili.
    ona tebe počítá za svou nejlepší kámošku? divila bych se, kdyby ne...

    OdpovědětVymazat
  2. jo tak to je blbý. to mě přesně naštve, když někdo třeba trvdí že poslouchá nirvanu jenom proto, že si myslí, že tím bude děsně cool, když to bude říkat, protože prostě kurt cobain's not dead atd...
    nevím co ti na to poradit. ale znám to a s takovýmihle lidmi se setkávám pořád.

    OdpovědětVymazat
  3. ♥ imagine!
    no není zač, já tohle znám... časem se to určitě zlepší, buď se na to vykašle ona nebo ty. prostě seněco stane. věř tomu.

    OdpovědětVymazat
  4. :D v pohodě. jsem zvyklá na zmatené komentáře a mslím že ty tvoje ještě nejsou taknesrozumitelné jako občas moje.
    dík, ale trošku lepší je to v tom původním barevném provedení. akorát že já sem nechci dávat úplně moc svůj xicht :) takže to musí být všecko upravený.

    OdpovědětVymazat
  5. Mluvíš mi z duše!
    Zimu a sníh miluju ale jen z okna, pak, když vyjdu ven je kouzlo její krásy v tahu. Imagine a vlastně Beatles tak obecně miluju. A s blogy jsem na tom asi tak nějak podobně až na to, že můj první blog nebyl "kusovky atd." ale rádoby umělecký blog. DDD Ještě že už neexistuje.
    Problematiku nenávisti nejlepší kamarádky jsem řešila někdy dva roky zpátky, teď mám jinou a nenávisti se určitě nemusím bát. ) I když jsem asi tak trochu typ člověka, kterému není nikdo moc dobrý.
    Pobavil mě název tohoto blogu DDD

    OdpovědětVymazat
  6. Já bych se taky strašně moc ráda koulovala se svym bratrem, to bych ale nějakýho musela mít.

    OdpovědětVymazat

a co si myslíš ty?