29. 2. 2012

Kmitočty kmitočují a řeknu vám že je to velmi vzrušivé.

Nedávno sme se spolužačkou přemýšlely (!) nad druhým a třetím stupněm přídavného jména "vzrušující" (takový normální gymplácký nápady), došly sme k závěru že druhý stupeň je vzrušivější a třetí stupeň tedy musí být nejvzrušivější. Přijde mi to jako strašná hloupost ale opravdu sme nad tím uvažovaly dlouho (a musím vám říct že to bylo opravdu vzrušující :D ). Možná vám přijde že tohle neni dobrý téma pro článek, ale čtěte dál protože jak mě znáte, skáču od tématu k tématu.

Musím se pochlubit s tím, že sem byla druhá v okresním kole anglický olympiády, tudíž jsem náhradník do kola krajského. Jsem na sebe náležitě hrdá :) (dobře konec vychloubání).

Včera jsem koukala na dva filmy... první se jmenoval "Trhliny" a pojednával o prostředí anglické internátní školy a co se stane když do ní nastoupí španělská dívka.... druhý film se jmenoval "The Runaways" a byl to film o stejnojmenné kapele, hrála v něm Kristen Stewart a Dakota Fanning.
Třetí film který jsem viděla už v pátek, se jmenuje "Pokání" je dost známej a mrzí mě, že jsem se na něj podívala až teď ale hlavně že jsem to udělala, protože mi zajistil depresi na celý víkend (za což sem fakt vděčná) nicméně film je to krásnej... dál o filmech mluvit nebudu protože bych určitě zase vybuchla ohledně ČSFD... (snad jen že jsem moc přála oscara Garymu Oldmanovi a je mi fakt líto že ho nedostal).

Jaká slova používáte nejčastěji? Přistihla jsem se že teď hodně (hodně, hodně, hodně) používám slovo "Běsný", což je slovo naprosto dokonalý.. (nebo taky ne), taky hodně říkám "zlohlod" nebo v naší třídě kultovní "ty kret*ne" jak hezké...

jsem hodně unavená a proto píšu takový nesmysly/sra*ky a proto je tam tolik gramatických chyb, musim se učit němčinu a zemák.... to bude vzrušivé... :D

snad se ozvu zejtra....


Protože vystihuje tolik lidí :)...

3 komentáře:

  1. slovo běsný, zlohod a ty kreténe jsem myslím nepoužila nikdy. slovo sračka používám pořád. slovo vzrušivé, vzrušivější a nejvzrušivější je velice zajímavé slovo. budu ho používat častěji!:)
    ano, vše co potřebuješ je láska.

    OdpovědětVymazat
  2. Chm.. a máš pocit, že utěšovat se tím je účinné nebo oprávněné? Já totiž ne :)

    OdpovědětVymazat
  3. nemá to být více vzrušující a nejvíce vzrušující?:D the runaways je strašně fajn film a dokonce jsem si oblíbila i pár písniček od té skupiny.. rádá používám madafakajea :DD, ale běsný a zlohlod ani "neznám":D

    OdpovědětVymazat

a co si myslíš ty?