6. 3. 2012

prázdninově

Mám zasloužené jarní prázdniny, konečně!
Opravdu si pamatuju jak mi byl dřív ten týden málo a teď bych nejradši líbala nohy všem potentátům co se podíleli na zavedení tohohle týdeního nicnedělání. Dobře, mám samozřejmě naplánovanejch spoustu aktivit ale na prázdninách je dobrý to, že tě nehoní pocit že něco nestíháš, na všechno je (zdá se) dost času.
Takže sem vyspalá a dobře naložená, připravená na těch šest dní co mi ještě zbývají... jak já miluju prázdniny.

Musím se zmínit o naší nové divadelní hře. Totiž, možná sem se tu již zmiňovala o tom, že působím v jistém divadelním/loutko-hereckém spolku a že je tak trochu nečinný. Vysvětlim to takhle: když mi bylo pět, moje mamka se podílela na založení takové herecké skupiny pro děti, postupem času se rozrůstala a generace mých spolužáků (jen ti jaksepatří inteligentní) se mohla připojit a hrát s námi převážně loutkové kusy... všechno vesele pokračovalo, než se jistý pán (tatínek chlapce a dívky kteří s námi hráli) nerozhodl (bylo mi jedenáct) že s námi nacvičí čarodějova učně. S NÁMI není správné slovo, v čarodějově učni jsou jen tři dívky...do své hry vzal tedy všechny chlapce a tři dívky - svoudceru a její dvě nejlepší kamarádky (které v našem spolku ani nebyly).......
Zbylo nás pět... :D ne kecám, zbyly jsme tři holky. Křivda a to velká :(

Přijde vám to hloupý, možná  jako výlev rozmazleného fracka jenže si musíte uvědomit že jsem šest let chodila někam kde jsem měla kamarády, bylo to pro mě strašně důležitý a některý zážitky z divadla jsou pro mě dodnes skvělou vzpomínkou... takže tu hru cvičili asi rok a půl, a rok a půl jí pak hráli, zdálo se že se divadlo pro nás navždy uzavírá... až jednoho dne ... (zní to pateticky já vím :D)... nám jeden náš režisér oznámil že s námi nacvičí novou hru. Jen s pěti holkama :D - SATISFAKCE... Jmenuje se to "Dům Bernardy Ablové" a je to hrozný drama :)....

Obsah vám vylíčím  jindy, teď du fotit... 

P.S. a čtu Obraz Doriana Graye


Protože je to klasika :D

7 komentářů:

  1. To tedy ne! nenechal jí tam, ne, je tam s ní a spoustou ostatních. P.S. Dorian Gray je úžasná kniha

    OdpovědětVymazat
  2. áchjo, je smutné o tom psát. Viděla jsem část která nebyla řečena a ukázána a Vendy je dospělá.No.. víš.

    OdpovědětVymazat
  3. voda je spíš prhledná al pro mě je oficiálně modrá. protože je to tak nejhezčí)

    OdpovědětVymazat
  4. je poněkud smutné, že v tom lidé nespatřují mnohdy víc než pohádku :) Nejde o to, že to nemůže skončit špatně, Petr nemůže vyrůst.. Vendy? Vendy se přeci vrátila, vyrostla a byla bez něj.

    OdpovědětVymazat
  5. je to fakt dost divný, jak maj všichni jarňáky v jinou dobu....

    OdpovědětVymazat

a co si myslíš ty?