7. 4. 2012

Pohledy.

Ve středu, když nám začaly prázdniny, jela jsem do Prahy, hlídat svoje malé sestřenice Emu a Ninu. Jelikož sem tam samozřejmě spala, po odvedení malých blonďatých slečen do školky jsem měla celý čtvrtek volno v Praze. Rozhodla sem se že domů pojedu ve čtyři dvacet a že si tedy nějak rozumně užiju Prahu.

Odjela sem tedy z Dejvic na Václavák a z Václaváku sem šla dolů, kde mě do očí uhodil ten trojpatrový kolos zvaný New Yorker, kde sem se zařekla že si nikdy nekoupím ani ponožky, nějaký dívčí/dilinovský pud mi nakázal vkročit do onoho domu hrůzy a já s překvapením zjistila že to není tak hrůzné jak sem se obávala a zakoupila sem si hvězdičkovatý šátek který bych nikdy netipla  na New Yorker (ani nevíte jak sem doufala že tam uvnitř nepotkám žádnou známou tvář :D). Prošla sem se po příkopech a pak sem přišla k Palladiu do kterého sem zalezla a prošla si všechny mě známé i neznámé 'šopy'. Potom sem odjela na Anděl a hodinu seděla v tamějším (v tomhle slově budu stejně vždycky psát mně, ještě že mě to tady tak chytře opravuje) KFC  a psala do svého Papelote bloku.
Výsledek dne v obchodech: koupila sem si dvě trička, šátek a tašku a pak hořce litovala v knihkupectví když sem si už nemohla koupit čerstvě přeložený čtvrtý díl odkazu dračích jezdců (ano čtu odkaz dračích jezdců). Ale nakonec sem si to i užila, možná že jednou za čas člověku takhle povrchně /u téhle věty se autorka zhroutila  smíchy ze židle/  strávený čas udělá dobře. (Celej tenhle odstavec zní strašně snobsky... jak by řekla moje matka- 'jsi moc kritická')

Dneska sme byli v táboře tetiným novým autem a já si na sebe vzala své nové tričko (zastřelte mě někdo, stává se ze mě parodie na fashion bloggerku) a cítila se neuvěřitelně rockově :D (pochopíte až ho uvidíte, ANO! já ho pro vás i VYFOTILA!!!!) /autorka zase spadla ze židle/. Oblečení mě už nezajímalo, důležitý byl jeden jediný obchod - obchod s výtvarnými potřebami 'u Tukana' u kterýho bych se nejradši zadlužila takovym způsobem že to hezký neni, jen kdybych získala všechny ty nádherný věci, voní to tam terpentinem a je to tam dřevěný a krásný :D. Maminka se asi zadlužila za mě a koupila mi terpentin (takže konečně vim jak voní), desku potaženou jakousi látkou (na malování) a plátěnou tašku (krémové barvy, když už sme u té módy). Z tohohle vyplývá že konečně vytáhnu svou sadu olejových barev, co sem dostala k vánocům....

pro dnešek dost o mě :)


takovýhle vlasy budu jednou mít :D


no není nádherný ? :D


ehm...


Protože, nejsem jejich velkej fanda ale tahle se jim fakt povedla.

8 komentářů:

  1. Tys byla v Dejvicích?! Tam bydlim!:D To tričko Pink Floyd sem si koupit chtěla, ale nějak na to nepřišlo no:D No, vidíš to, já takhle "povrchně" žiju skoro každej tejden :D Ale New Yorker je teda fakt hrůznej:D

    OdpovědětVymazat
  2. to tričko si chci strašně koupit ale přijde mi že je zbytečně drahé. ale asi ho nesleví:(

    OdpovědětVymazat
  3. já jsem velkej fanda fixy! :) modrý vlasy jsou fajn, a jakákoliv pochvala pro mě moc znamená :)

    OdpovědětVymazat
  4. jo tak to jo.) a má dobrej střih? mě třeba přišlo, že to tričko s beatles má takovej divnej střih...

    OdpovědětVymazat
  5. jo to jsem si právě myslela... a ještě můžu se tě zeptat kdes ho kupovala? v palladiu nebo na václaváku v ham? já když byla naposled v palladiu a byla už přesvědčená že si ho koupim tak ho tam neměli...

    OdpovědětVymazat
  6. konec, ale ne.. :) Fixa je soukromý slunce

    OdpovědětVymazat
  7. Na všechno, vycházející sluníčko a lidi v pomalém letu. Děkuju, ano byly :)

    OdpovědětVymazat

a co si myslíš ty?