1. 4. 2012

Sobotu a neděli jsem strávila v příjemném odéru docházejícího krému na ruce a v touze prodloužit víkend tak o šest dní :D ještě že budou velikonoce, pojedu do prahy, kde budu hlídat své malé sestřenky, humor :D. Potom tam možná zůstanu a pudu do kina nebo se podívám po normálních černejch, úzkejch kalhotách :)... nevim, budu zas jednou pánem svého času. 
To mi připomíná že se před týdnem měnil čas... nevim jak vy ale já z toho byla celkem zmatená, neboť sem zjistila že není krásných pět ale hnusných šest hodin večer...
Taky sem se s kámoškou dohodla že už nikdy nebudem míchat brusinkový frisco, velké množství 'koly s rumem' a cosi neidentifikovatelného co měla bejt zelená, ale obraťme list.

Na včerejší zkoušce sem přišla na to že ty dívky co tam se mnou chodí mám asi fakt dost ráda a že asi seru na všecky píči ve škole, hurá do divadla. Dohodli sme se se že k divadelnímu programu (až budem tu naší slavnou hru taky jednou hrát) budeme přidávat kapesník, protože je to opravdu velký drama... :D dokonce je tam i sebevražda.

Ta sebevražda mi připomíná mou povídku, nad kterou sem přemýšlela dost urputně, přemýšlela sem o důvodu sebevraždy mé budoucí hlavní postavy napadly mě dvě : 1.smrt blízkého člověka, v tomto případě sem myslela spíš příbuzný - matka, nebo třeba dvojče a 2.že bych to mohla skombinovat s tou homosexualitou o který sem tady psala. Asi sem skrytej psychicky narušenej homosexuál :D.

Prostě protože ten text je úžasnej a asi tíhnu a na složitý rockový balady teď fakt nemám náladu a energii.
Tohle je mnohem jednodušší :/.

2 komentáře:

  1. Jo, jsem to já :D jak sis myslela že vypadám?!:D

    OdpovědětVymazat
  2. to je úžasný, asis mě právě přesvědčila že si pro něj zajdu :) já prostě floydy miluju, jen jsem si nebyla jistá, jestli za ně chci obětovat 4 stovky nebo kolik... a ještě k tomu new yorkeru - tento "shop" plus ještě terranova a tally weil je něco čemu se hlubokým obloukem vyhýbám, když už tam je něco dobrýho tak to má půlka školy (viz moje skvělé tričko Oh shit it's monday, teď už na spaní) a stejně se ti na tom za chvíli udělaj díry. ikdyž co bysme v týhle době za 150,- chtěli, žejo.

    OdpovědětVymazat

a co si myslíš ty?