11. 3. 2012

Zase neděle.

Nemám ráda neděle. Nemám je ráda víc než pondělky, neděle totiž znamená konec víkendu a to se mi nelíbí.
Teď zním jako nějaká pomatená dilina odpusťte prosím ale já naprosto netušim, co budu dělat zejtra v tom komunistickým ústavu kterýmu taky lidi říkaj škola. Tejden nicnedělání je za mnou a já bych si dala ještě jeden.... nebo dva, klidně i tři fakt by mi to nevadilo... :D.
Ano odpočinula sem si, ano dodělala jsem některý důležitý věci a hrála i trochu na klavír... takže to byl celkem plodný týden. MĚ SE TAM ZEJTRA NECHCE... DO MOJÍ MALÉ VŠEDNÍ REALNÉ HNUSNÉ KONZUMNÍ SPOLEČNOSTI ZVANÉ : 'MOJI DRAZÍ SPOLUŽÁCI'
ne... stop! musim se vzchopit :D fakt se ze mě stává dilina...

Viděla sem dva filmy (už zase sem ve slově viděla málem napsala Y.. a to mám prej z češtiny jedničky... :D)... První byl 'Koralína a svět za tajnými dveřmi' tenhle film sem chtěla vidět už hrozně dlouho,se svojí bývalou 'nejlepší' kámarádkou sme na to šli dokonce do našeho komunistického kina... bohužel nepromítali, přišli sme jen my dvě :/ (to víte, jakmile to není 'slunce seno jahody' tak se to u nás nechytne...), takže sem se na to konečně koukla a byla sem nesmírně příjemně překvapena, na to že to je film pro děti a animák k tomu, je to docela strašidelný (jen trochu ale víc než byste u takovýho filmu čekaly) a děj je dobře vymyšlenej a rychle to ubíhá, ale přeci jen JE to pro děti :D.
Druhý film byl 'Mary a Max' a i když je animák i tohle, neřekla bych že by se líbil malým dětem, řeknu k tomu už jen že jestli je to opravdu podle skutečné události, je ten náš svět opravdu divný místo.... rozhodně doporučuju :)...

Tady je pár fotek z prázdnin:








myslim že to nepotřebuje komentář...  
...stejně jako tohle ↓


5 komentářů:

  1. nejlepší a nejmíň pro děti animák je Terkel má problém :D:D

    tak děkuji:))

    OdpovědětVymazat
  2. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  3. Já mám vždycky strašnou chuť si ten tvůj člán přečíst, ale to písmo prostě nepřečtu. Ach jo. Poslední dobou zjišťuju, že asi potřebuju brejle.
    Škola noci. Kravina. Ale ten opeřenej kluk je strašně to.. asi sexy. Jinak to vyjádřit neumim.

    OdpovědětVymazat
  4. to sis teda nandala porci těch špaget ti řeknu :DD

    OdpovědětVymazat

a co si myslíš ty?