30. 3. 2012

je to sport....

Dýl sem tady opět nebyla, dělo se toho teď mnoho, například sme se částečně rozhádali s mou 'super nejlepší kamarádkou' o které sem tu už jednou psala. Taky se teď děsně řeší taneční a mě to hrozně dere protože : 1.nemám s kým jít. 2.nechci tam jít. 3.musim tam jít.
No o tanečních určitě ještě z mé strany pár řádků padne... uvidíte.

Dneska byl v muzeu takovej vánoční velikonoční trh a já tam byla s devíti lidma za naší školu :D skládala sem origami a prodala sem toho z nás nejvíc neboť sem na každého příchozího hned řvala ".... kupte si origami za pět korun!" lidi ze mě byli fakt nadšený ale většinou koupili :D možná to trochu nerada přiznávám ale byla to s tou mojí třídou docela i sranda, ale jen docela :)....

Dneska sem se bavila s tátou o politice, přemýšlela jsem jak to udělat aby vypadly ty zlý podplacený tlustý svině a přišli tam normální chytrý lidi. Tatínka napadlo že bysme vůbec nemuseli chodit k volbám. Nemyslím naší rodinu nebo vesnici, ale všechny, VŠECHNY lidi který by tam mohli jít.
Vím moc dobře že je to nemožný ale představte si ten humbuk :D to by byla pořádná demonstrace :).....

Je to zvláštní ale moc toužim napsat do tý literární soutěže na volný téma, mám na to měsíc ale nemám námět. Napadlo mě že bych tam mohla poslat nějakou parodii ale nevim na co. Pak mě nevim proč napadlo napsat o sebevraždě nějaký psychicky narušený osoby nebo jen o smrti blízké osoby, protože je to sice hrozně depresivní a smutný, psalo by se o tom ale dobře- je to hodně emotivní. Taky sem uvažovala nad možností napsat něco o homosexuálech ale kdyby byl v porotě nějakej fanatik, nelíbilo by se mu to :/ a pak.... nevim. Nic, prázdno. Psali sme teď zase čtvrtletní slohovku a já psala na téma 'konec života'- úvaha. To docela šlo :D

Dělám absolventskou práci ve výtvarce a dlouho sem nevěděla co na ní mám dělat (jakej námět díla), naštěstí mě to osvítilo. Dělali jsem v rámci projektu 'budovy kolem nás' (nebo tak nějak) návrh hnusnejch komunistickejch budov v našem okolí tak, jak bysme chtěli aby vypadaly. Je to humorný a moc mě to baví, hlavně teda výroba modelu budovy, to je hodně zajímavý :D.

Zejtra je ještě od devíti do dvanácti ten trh ale du tam jen od jedenácti do konce => (matematické znamínko z toho vyplývá) mám zkoušku divadla na kterou se fakt těšim i když neumim druhý dějství :D

Toť vše :).

Protože sem vůbec netušila že kromě fanartu a psané fanfiction tvorby existují i 'fansongy' a protože se mi tenhle (v porovnání s tím co sem čekala za hrůzu po poslechu písně o sestrách blackových) 'fansong' i docela líbí. 
To víte moje nejoblíbenější postava.

P.S. Jsem magor do Harryho Pottera, vyrostla sem na něm, filmy nemusim ....filmaři to zkazili.


P.P.S. asi si udělám dračí knihu :D

1 komentář:

  1. piš o tý sebevraždě, to je dobrý a půjde ti to, pohraješ si s emocema, pozor ale aby ne s vlastníma - moc se do toho nepolož! mohla by ses pak chvilku utápět v depresích.) hodně štěstí.

    OdpovědětVymazat

a co si myslíš ty?